Ruotsin kansalta 1940

Ruotsin kansalta 1940

lauantai 22. maaliskuuta 2014

Pitkästä aikaa

Hejsan pitkästä aikaa...

Ei ole jotenkaan ollut aikaa kirjoittaa ja nytkin vaan pikaiset kuulumiset.

Talon sisustus on vielä jonkun verran kesken. Tällä viikolla tuli kauan odotettu mini poni ja tupla kupla. Niiden toimituksessa piti mennä kaksi viikkoa mutta menikin melkein neljä. Mini poni haettiin Askosta ja tupla kupla toimitettiin suoraan kotiin. Laitan kuvaa, kunhan vain kerkiän :)

Pikku makkari on vielä kokonaan tyhjillään. Sinne pitäisi katsoa jonkinlainen vuodesohva. Sitten mun unelma olisi tuoda Uudestakaupungista mun rummut. Huone on aika pieni, joten saas nähdä tuleeko se liian täyteen, jos laitan rummut sinne. Olisi se hienoa päästä soittelemaan pitkästä aikaa.

Huomenna mulla on pitkä päivä töissä mutta sen jälkeen alkaa VIISI vapaapäivää. Aivan mahtavaa. Olen tällä viikolla melkein asunut töissä. Sijaisia ei ole saatu, joten olen suostunut jäämään tekemään pari ylimääräistä pitkää päivää.

Hyvää viikonloppua kaikille (:

2 kommenttia:

  1. Mun piti tähän jo aiemmin kommentoida, ja luulin kommentoineenikin, mutta ilmeisesti se ei sitten tullutkaan perille. Piti sanomani, että teidän talo on i-h-a-n-a! :) Ja teillä on ihana berni. Mä oon vuosikausia halunnut berniä. Ja tällä hetkellä rakennetaan taloa, eksyin sun blogiin kun etsin vaaleaa laminaattia meidän taloon. Luulen että nyt sen täydellisen löysin! :) Jatka postaamista, saan niin paljon inspistä sun kuvista. :) Meillä on samanlainen maku ainakin sisustuksen ja koirien suhteen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)) Hyvä, jos löysit nyt etsimäsi.. muistan itse, miten hankalaa oli löytää juuri se sopivin vaihtoehto. Berni on ihana koira, toivotaan, että bernivauvoja kohta tulossa! Jaksamista teille talon rakennus projektiin. Tervetuloa seuraamaan blogia :) !!

      Poista