Ruotsin kansalta 1940

Ruotsin kansalta 1940

tiistai 27. toukokuuta 2014

Likkojen lenkki Tampere 2014 DONE!

Hejsan pitkästä aikaa!

En edes tiedä, mistä aloittaisin. Edellisestä tekstistä on jo aikaa.. Josko hypätään samantein viime viikonloppuun. Olin nimittäin Likkojen lenkillä Tampereella työkavereiden kanssa. Lähdettiin perjantaina ja tultiin sunnuntaina takaisin. Voi veljet, meillä oli hauskaa. Hauskaa ei kylläkään ollut juokseminen siinä kamalassa helteessä. Juoksin 9,5km. Aluksi ajattelin, etten mitenkään suoriudu siitä kuumuuden vuoksi mutta SELVISIN HENGISSÄ maaliin! ja ai, että mikä fiilis tosiaan oli maalissa. Me pukeuduttiin Leijonat teeman mukaisesti ja tietysti pinkki oli värikoodi x) 




Onneksi mulla oli vielä kaksi vapaata Tampere reissun jälkeen. Sen verran vähän tuli reissun aikana nukuttua. Noh, eihän sinne tosiaan nukkumaan menty, vaan hauskaa pitämään. Eilen olin kaverin kanssa kaupungilla käymässä. Menin myös iltaa istumaan hänen luokseen. 


Tänään olin Tassun kanssa taas Tampereella sytostaattihoidoissa. Eläinlääkäri oli sitä mieltä, että nyt olisi imusolmukkeiden pitänyt jo pienentyä ennalleen mutta Tassulla edelleen ne ovat suurentuneet. Eli hoito ei ole tehonnut ilmeisesti parhaalla mahdollisella ja toivotulla tavalla. Eläinlääkärin antoi nyt jotakin oikein ärhäkkää sytostaattia Tassulle ja kahden viikon päästä meneme uudestaan. Silloin otetaan ohutneulanäyte ja katsotaan jatkot sen mukaisesti. 

Tassun hoidon jälkeen mä kävin hieman shoppailemassa Tampereen Cotton liikkeessä. On se sitten niin ihana liike. Mukaan tarttui Michael Korsin sandaalit ja kirjekuorilaukku. 



Ja sitten tästä talon remontista.... edelleen täältä puuttuu joitakin listoja ja semmoista pikkuista näpräämistä. Myös sähkömiehellä on hommat vielä vähän kesken. Nämä on juuri niitä pieniä asioita, jotka helposti jäävät tekemättä, jossei niitä tee valmiiksi ennen muuttoa. Katsotaan josko kesälomalla saataisiin aikaiseksi nämä asiat tehdä valmiiksi.

Tulevana viikonloppuna meidän pitäisi aloittaa terassin tekeminen. Pihalla on terassi mutta se on melko huonossa kunnossa. Uusi aita pitäisi myös rakentaa, koska nykyisestä meen chow chow pääsee karkaamaan. Sunnuntaina se lähti pihasta karkuun. Onneksi löyty. 

Mä olen ajanut jo pari kertaa nurmikon ja eilen olin pihalla nyppimässä rikkaruohoja. Kyllä tässä hommiin joutuu, kun omakotitalossa asuu :D ikinä en ole mikään viherpeukalo ollut. Eikä mua ole semmoiseksi luotukaan, nimittäin eilenkin olin melko tukossa pihalla hääräämisen jälkeen. Allergialääkettä naamariin vain. Yksi naapuri teki aika typerästi, nimittäin hän oli leikannut näkösuoja puskan pois?!?! Ei kysynyt meiltä mitään, leikannut vain. Ehkä hän haluaa nähdä, mitä pihassa häärätään x) 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti