Ruotsin kansalta 1940

Ruotsin kansalta 1940

perjantai 2. toukokuuta 2014

Michael Kors

Eilen olin tosiaan töissä koko päivän. Päätin hieman hassutella töissä, joten ...


... laitoin pinkin peruukin päähän ja menoks. Sai hieman vappufiilistä :D Kyllä sai koko päivän kuulla kommentteja vaaleanpunaisesta peruukista. Onhan se aika magee x) Peruukin kanssa tuli vaan melkoisen kuuma.

Tänään posti toi mulle aamulla mieluisen paketin <3 .. Seikkailin viime viikolla nettikauppojen ihmeellisessä maailmassa, kun oli tylsää, ja tietty löysin sieltä jotain aivan ihanaa!! Nimittäin ..


Michael Kors


Michael Kors


Michael Kors Sneakers
Michael Kors <3 ah, miten mää niin oon tykästynyt Korsiin!! Ihastuin näihin kenkiin heti, kun näin ne netissä mutta rakastuin, kun näin ne livenä. Voi veljet, miten bling bling :D Kultasta ja hopeeta ja joka puolella lukee MK MK MK MK MK. hahaha, ehkä vähempiki olisi riittänyt mut näinkin hyvä, en valita. Oon nyt kaksi kertaa uskaltautunut tilaamaan ulkomailta ja kaikki on onneksi mennyt hyvin. Tuotteet ovat tulleet kotiin asti ja ovat olleet sopivan kokoisia. Ehkä uskallan jatkossakin tilata.

Michael Kors <3 Love it <3

Vietin tänään aamupäivän iskän kanssa. Oli kiva nähdä :) Juotiin kahvit ja lähdettiin hakemaan kaupasta koirille ruokaa ja mulle kukkasia (halusin uusi kukkia, koska tänään siivosin talon x))




Iskä on hurahtanut Smoothiehin, joten hän halusi tehdä meille semmoiset. Mä harvoin jaksan tehdä. Onhan ne ihan hyviä ja terveellisiä mutta jotenkaan en vain saa aikaseksi väsätä niitä.



Tosi tuhtia tavaraa oli tuo lasillinen. Aivan täyteen tulin. Iskä laittoi smoothiehin banaania, maitorahkaa, raejuustoa, mansikoita ja pähkinöitä.

Manu tuli tänään mökiltä kotiin. Veikkaan, että sinne olisi mieluummin halunnut jäädä nuuhkimaan meri-ilmaa.




Tassun ruokahalu on melko huono edelleen. Tänäänkään se ei oikein ole syönyt mitään muuta kuin marenkeja. Onneksi tein niitä sille edellispäivänä oikein runsaasti :)) Nyt koitan jos se söisi riisi-jauheliha-piimä sekoitusta.


Illalla työkavereiden kanssa keilaamaan. Mahtavaa!! Serkkupoikakin soitti aamulla ja kyseli mua mökille. Kuulemma paljukin olisi lämmennyt mutta pakko oli kieltäytyä kutsusta, koska mulla on jo sovittu meno. Olisi ollut hieno nähdä serkkua pitkästä aikaa mutta kyllä sitä vielä ehtii :)

Hyvää viikonloppua kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti