Ruotsin kansalta 1940

Ruotsin kansalta 1940

keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Niin pinkkiä, niin pinkkiä

Kaikki, jotka tuntevat minut, tietävät, että olen aivan kauhea pinkki fani. Siis kaiken tulisi olla pinkkiä. No ei nyt sentään ihan kaiken mutta melkeen. Monet työkaveritkin ovat matkoiltaan lähettäneet mulle kuvaviestiä jostakin pinkistä tavarasta, että "hei, tulit niin Laura mieleen". Ja  yksi työkaveri jopa toi mulle Tukholma reissultaan pinkin kynän tuliaisiksi, aikas ihanaa! Mutta siis syy miksi tästä nyt aloin kirjoittamaan on se, että löysin ehkä maailman suloisimman saippuapullon kaupasta x)

Pinkki saippuapullo


Tadaaa.. siinä niitä nyt on!! Niin pinkkiä ja niin blingbling!!! Just, kun mulle tehty!! Aivan upeita x) Noh, leijailen kuitenkin alas mun pinkiltä pilvenhattaralta ja muistelen, etten asu yksin. Kyllä, mulla asuu mies saman katon alla, joten hänellä voisi olla jotain mun pinkkiä sisustusta vastaan. Joten vielä jäi saippuapullo kauppaan odottamaan... mutta... jos sitä joku päivä.. ei tiedä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti