Ruotsin kansalta 1940

Ruotsin kansalta 1940

perjantai 6. joulukuuta 2013

Itsenäisyyspäivä

Petri oli tänään talolla mun enon kanssa. Sähkömieskin oli. Eno sai laitettua pikkumakkarin kattopaneelit paikoilleen, JES! Sähkömies asensi valokytkimiä paikoilleen. Ihan kaikkia ei saanut asennettua.

Mä menin heti töiden jälkeen talolle. Muut olivat sieltä jo lähteneet. Isä tuli mun kanssa maalailemaan alakerran portaikkoa. Nyt saatiin ne maalattua. Toivottavasti lopputulos olisi hyvä.

Huomenna mulla on iltavuoro. Pitäisi ennen iltavuoroa mennä talolla käymään. Eno varmaankin tulee huomenna talolle hommiin. Isäkin sanoi tulevansa. Katsotaan, mitä huomenna saadaan aikaiseksi. Toivottavasti taas mahdollisimman paljon!

Mulla on nyt suuri ongelma, että lähteäkö kaverin luokse pikkujouluja viettämään vai jäädäkö kiltisti kotiin. hmmmm. saas nähdä :D

Hyvää itsenäisyyspäivää =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti