Ruotsin kansalta 1940

Ruotsin kansalta 1940

perjantai 10. tammikuuta 2014

Saunan vesiputous hana

Petri tuli eilen talolta vasta illalla kotiin. Sähkömies oli myös talolla myöhään hommissa. Hän yritti asentaa porrasvaloja mutta vieläkään ei saanut niitä toimimaan kunnolla. Oi voi. Petrin isä ja raksamies olivat talolla listoitus hommia tekemässä. Jo monta päivää talolla on tehty listoitusta ja kaikkea muuta pientä loppu fiksausta ja vieläkin sitä riittää. Siihen menee ihan mielettömän paljon aikaa. Ei olisi ikinä uskonut!!

Tänään mun piti mennä talolle hääräämään mutten tiedä jaksanko vieläkään mennä. Mun olo ei oikein ole ollut hyvä aamulla. Josko nyt vaan antais itselle aikaa levätä. Mutta toisaalta on sellainen olo, että on pakko mennä talolle hommiin, koska on viimeinen vapaapäivä. Huomenna taas alkaa työputki. Sähkömies ainakin on tänään menossa. Hänellä on kiire saada kaikki omat hommat valmiiksi, koska hän lähtee ensiviikon keskiviikkona ulkomaille KAHDEKSI viikoksi. Siis TAAS. Hän on koko ajan jossain päin maailmaa :D

Seuraavaksi kuvaa saunan hanasta. Petri alkoi silloin saunarempan alussa puhumaan, että saunaan tulee hana ja mä en ollut yhtään samaa mieltä. Mun mielestä oli ihan hölmö idea laittaa saunaan hana, koska pesuhuone on kuitenkin niin lähellä, että sieltä voi hakea saunakiuluun vettä. Luulin, että Petri luovutti ideasta mutta toisin kävi. Hän oli puhunut putkimiehen kanssa, että semmoinen tulee. Mä kuulin siitä vasta siinä vaiheessa, kun putkari oli jo tehny jotkut viritelmät hanaa varten. Eli nyt saunassa on hana. Siis laiskuuden huippua!!! Ei tarvitse ottaa kiulua käteen ja mennä täyttämään sitä. Voi veljet, sanon minä! Tilattiin hana jostakin nettiliikkeestä. Hana on ihan mageen näköinen ja olisin halunnut kyseisen hanan vessoihinkin mutta hanaan ei saanut liitettyä bide-suihkua, joten ideasta luovuttiin.

Saunan hana

Hanasta tulee oikein vauhdilla tuo vesi, joten kiulu on hetkessä täynnä vettä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti