Ruotsin kansalta 1940

Ruotsin kansalta 1940

tiistai 28. tammikuuta 2014

Siivousta, mitäpä muutakaan

Lauantaina olin talolla töiden jälkeen pikkuveljen kanssa. Tosin veli ei jaksanut kauaa talolla olla, koska hän oli ollut hieman juhlimassa perjantaina. Mä hankasin keskikerroksen laattalattiaaa. Eipä niistäkään laatoista kovinkaan puhtaita tullut. Remonttipöly on niissä niin tiukasti kiinni.

Sunnuntaina mulla oli pitkäpäivä töissä, joten en päässyt talolla käymään lainkaan.

Maanantaina menin ennen iltavuoroa jatkamaan keskikerroksen siivoomista ja sain sen siivottua. Petri oli myös siivoilemassa, kun mä olin töissä. Enää olisi jäljellä yläkerta. Sitten se olisi siinä. Jes! Tai no, täytyy vielä laattoja ja kaakeleita putsata, Ja jostain sitä pölyä tulee koko ajan lisää eli siivous jatkuu varmasti vielä pitkään muutonkin jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti